Din mening

just_another_day

Takk for at du valgte vårt Ferieparadis som ditt feriemål.
Vi håper at oppholdet sto til dine forventninger og at du er fornøyd.

Vær ærlig: vi elsker å motta og dele positive kommentarer, men vi ser også at andre tilbakemeldinger er avgjørende for å gjøre selv det deiligste Paradis enda bedre.

Nedenfor ser du kommentarer fra noen av de som har reist med/og til oss. Penthouse leilighet A9-7 er vår private leilighet. I tillegg formidler vi andre penthouse leiligheter, leiligheter på bakkeplan, og villaer med eget svømmebasseng. Disse boligene har andre nummer.

Navn
Overskrift
Rating
Fortell oss hva du mener

Din mening Overall rating: ★★★★★ 4.8 based on 31 reviews
5 1

Penthouse A9-7, storkost oss

5 5 1
Nok en gang- tusen takk for et fantastisk opphold i deres leilighet! Vi storkoste oss og satte stor pris på all oppfølging i forkant og under oppholdet! Vi håper vi kan komme tilbake senere.

Penthouse A7-4, 11 veldig fine dager

5 5 1
Vi hadde 11 veldig fine dager på nord-Kypros, og er så fornøyd med oppholdet! Fin leilighet og fint anlegg. Det ble til at vi leide bil under halve oppholdet så vi så oss litt rundt om på nord spissen av øya, på bl.a Golden Beach. Vi fikk også vært på alcopulco, elexus og på restauranten bella pais. Så utrolig mange flotte steder rundt omkring! Ferien ble bare bedre og bedre for hver dag etterhvert som vi ble kjent med området! Tusen takk for oss, kommer absolutt tilbake en gang!

Penthouse A9-7, Ferie i juni

5 5 1
Vi leide ferieleiligheten første uken i juni. Fantastisk leilighet.. fina været utenom de første dagene. Var d noe vi lurte på så hjalp monica oss med alt. Svarte på alle spørsmål via messenger og var proff på alt. Ab Anbefales på det sterkeste 🙂

A9-7 Fantastisk solnedgang

5 5 1
Vi hadde en herlig tur i mai med fantastisk vær. Leiligheten er velutstyr, behagelige senger og en super takterrasse med en helt fantastisk solnedgang. Vi kom tidlig i sesongen så vi hadde god plass rundt bassenget. 2 åringen vår storkoste seg. Veldig frodig med mange flotte blomster. Pent område. Alle i reisefølge hadde massage hos Serhii på spaet, helt fantastisk! Hadde ikke dratt dit uten leiebil. Vi leide bil og transfer gjennom Monica og alt gikk som smurt. Veldig behagelig å ha transfer til/fra flyplassen, de kommer med stor bil. Da trenger man ikke tenke på baggasjeplass når man leier bil. Vi hadde utflukter til Bellapais kloste ved Kyrenia, dagsutflukt til den øde stranden helt øst, Golden sands og en tur innom villeselene (absolutt beste dagen). Vi kjørte opp i fjellene en morgen og spiste en typisk tyrkisk frokost på Buffavento - anbefales! Av restauranter kan vi anbefale Stonecastle og Coconut som ligger i nærheten. Vi! dro også en dag til Acapulco resort, der har de vannpark og tivoli. Merk at vannparken har begrenset åpningstid og tivoliet åpner først rundt juni, greit å sjekke på forhånd. Jenta vår hadde noe fantastiske timer i vannparken så det holdt i massevis. Pris pr pers er 50 TL for dagspass. Det var få andre barn på området så passer ikke helt hvis man har unger som ønsker masse aktivitet med andre barn.

Leilighet A9-7, Much better than the photos

5 5 1
This condo was way beyond my expectation. Usually we see perfect condo pictures but reality could be upsetting. This condo was just AWESOME and looked 10 times better then online. I had initially decided to book the Penthouse suite because it had three bedrooms, and it was the best decision of the trip. The penthouse is located in great new development surrounded by great facilities like 3 swimming pools, spa center along with free gym room,. A great view from all the rooms and spectacular view from 40 sq meter top terrace +++.where we had spend family time every evening. The 3 bedrooms and 2 bathrooms make it very family friendly. It is a great place for large groups and families. There are many stores within walking distance or 10 min drive from the penthouse. The condo itself is very well maintained. It has every little detail you can imagine. The owner, Monica was only a text message away. She responded to all our needs very promptly regardless of the time of day. Each of us who stayed there on this trip unanimously agree that we could not have stayed in a better accommodation, or a better location. I will definitely book this property again whenever I go to Cyprus

Leilighet A9-7, helpful host and property managers

5 5 1
Your property is amazing, you were a very helpful host and the property managers were incredibly helpful. Many thanks for everything.

Leilighet på bakken A7-3, Ferie 2017

4 5 1
Meget nye flotte anlegg. Alt helt topp, med hyggelige folk og Meget billige priser. Barna kunne tenkt seg noen flere aktiviteter i nærheten, men alt i alt helt topp

Penthouse Leilighet A9-7, Fantastisk 🙂

5 5 1
Vi hadde en super uke i pardiset deres og er vedig fornøyde med oppholdet. En nydelig leilighet med mye utstyr og med den flotte takterassen som var prikken over i`en. det eneste som manglet var en parasoll for ettermiddags solen. Anlegget er veldig fint, med en flott beliggenhet. Vi er det er en fordel med leiebil. Super service med bestilling av airport transfer tur/retur Lanaca Airport.

Penthouse leilighet A9-7, Modern and beautiful property

5 5 1
This is a modern and beautiful property in north Cyprus, in a good location. The flat contains everything you can image. The pool is clear. The beach is not far away and the view from the roof is fantastic.

Penthouse Leilighet A9-7, Et behagelig reiseopplegg

5 5 1
Takk for oss og takk for et veldig behagelig opplegg. Svært fornøyd med oppholdet og benytter dere gjerne igjen.

Leilighet på bakken A6-3, Koste oss i varmen

4 5 1
Vi koste oss i varmen, veldig deilig. Leiligheten er fin, men noe problemer med trykket på det minste badet. Internett forbindelsen kunne være litt fra og til. Området er veldig fint, og mye hyggelig folk - spesielt i restauranten ved salgskontoret. Det var en flott ferie, og ja vi fikk fylt på med masse sol. ☀

Penthouse leilighet B2-4, Herlig opphold.

5 5 1
Flott beliggenhet, rent og koselig sted 🙂

B6-33 Leilighet på bakkeplan

5 5 1
Vi hadde en super ferie.

Penthouse leilighet B2-7, Bassenget helt for oss selv.

5 5 1
En kjempefin leilighet og med takterrasse, rene luksusen dette! Nyrenset basseng helt for oss selv, rett ved leiligheten. Barna storkoste seg. Vi var både i Kyrenia og Bellapais, veldig flotte steder begge to! Og det gikk helt fint å kjøre bil på venstre side.

Penthouse A9-7, ikke så ille varmt som fryktet.

5 5 1
Det var en deilig ferie. Varmt, men ikke så ille som vi fryktet.Vi koste oss veldig, leiligheten var virkelig helt ideell, deilige senger og vi manglet ingenting 🙂

Penthouse Leilighet A9-4, Varmt, men deilig!

5 5 1
Vi hadde ei herlig juliuke, to voksne og to barn (11 og 13) i en moderne og praktisk leilighet (A9-4) med høy standard. Her fantes alt vi trengte; takterasse med pergola og dusj (fikk aldri testet grillen), veranda og ellers smarte romløsninger inne - og ikke minst wifi og air condition. Kort vei til lekkert basseng, spa med deilige behandlinger til billig penge etc. Ellers vaaarmt, og leiebil et must - men alt det praktiske var godt tilrettelagt. Spennende å oppleve den nordlige delen av øya, møtte hyggelige folk, spiste god mat opplevde deilige solnedganger parallelt med dette. Anbefales! Brita Garden m/fam, Oslo

Penthouse A9-7, Velfungerende transfer&leiebil

5 5 1
For et flott sted! Vi koste oss veldig. Alt gikk på skinner med Airport transfer og leiebilen.

Penthouse A9-7, Tilbake neste år!!

5 5 1
Tusen takk for at vi fikk leie hos dere. Det er den mest perfekte ferien vi har hatt, selv om temperaturen ble veldig høy. Det er en perle av en plass og vil gjerne tilbake igjen neste år. Da trenger vi noe mer plass og vil gjerne ha med flere barn og barnebarn.

Penthouse leilighet A2-4, Flott leilighet og god service!

5 5 1
Vi hadde 14 flotte dager, vi var tre voksene, tre 17 åringer og en 2 åring. Leide en nydelig leilighet med 3 soverom og en herlig takterasse. Leilighetene har høy standard, ikke bare for syden, men også for her hjemme. Leiligheten var delikat og godt utstyrt. Uteområdet var velstelt og fint, flott basseng. Stranda var ikke av di beste, med mye steiner og noe søppel som er skyldt i land fra havet. Anbefaler og leie bil, da plassen ligger et stykke unna senturm. Er veldig fornøyd med god informasjon og service fra Monica Oseberg, hun har svart på alt vi har lurt på og ordnet opp på kort tid, kan anbefalses på det varmeste.

Penthouse leilighet A9-7, Fantastisk!

5 5 1
Vi leide 10 fantastiske dager i denne leiligheten!Fra et iskaldt Norge, med 15-30 cm nysnø i begynnelsen av mai! Leiligheten var rett og slett lekker. Så delikat, velutstyrt og gullende ren. Utsikten fra takterrassen var nydelig. Vi fulgte solnedgangen, i et utrolig fargespill i havet.Området var stille og rolig. Blomster og busker ble behørig beundret av oss. Dette var også et barnevennlig område. Vi leide bil tre dager og fikk sett oss omkring. Det å leie leilighet av Monica og Kjell Erik Oseberg kan anbefales på det varmeste. Det har vært ryddig, informerende og punktlig hele veien. Ingen ting har klikket. Vi takker for oss, og for låne av leiligheten! Dette fristet til gjentagelse! Fra 4 fornøyde solbrune!

Villa m/3 soverom + svømmebasseng, Villa Lapis 6 og 9

5 5 1
Påskeferien 2017 inviterte vi med oss de 3 barna våre med partnere og barnebarn på påskeferien. Tilsammen var vi 12 stykker. Nå er alle vel hjemme etter en kjempefin ferie på Nord-Kypros. Rådene vi fikk og gode veiledning var avgjort med på å gjøre oppholdet helt fritt for problemer. Vi trivdes så godt at vi allerede har bestemt oss for å reise tilbake om et år eller to, da tar jeg kontakt i god tid.

Penthouse leilighet A9-7, Bort fra kjas&mas.

4 5 1
Ferie bort fra alt kjas og mas! Leilighet veldig fin og godt utstyrt, stille denne denne tiden av sesongen (mars), beliggende i en feriebolig landsby vekk fra alt kjas og mas.

Penthouse leilighet A9-7, Jobrelated longterm rent

4 5 1
Longterm rent for 4 months from sept and to February. I was working as Project Manager at the rehabilitation project at KibTek Power Plant in Girne. I was happy to have booked the apartment which was very comfortable. Since the development functioned very well, Monica helped me put up 30 of my staff with the developer . They need to stay somewhere reliable to be able to preform good during a challenging the work day with long hours.

Penthouse leilighet A9-7, Kun greie strender i nord.

4 5 1
Vi synes leiligheten og anlegget var veldig fint. Vi hadde en fin ferie. Det eneste vi ble litt skuffet over var strendene som ikke var like fine som vi er vant til på sørsiden av øya.

Penthouse leilighet A9-7, Simply fantastic!

5 5 1
Tak for en super ferie i jeres lille "paradis". Det er vel nok en fantastisk lejlighed og super beliggenhed. Men lejebil er selvfølgelig at anbefale! Og tak for god service - både før - og undervejs. Et sted som vi ikke tøver at komme tilbake til :-)”

Penthouse leilighet A9-7, Nice and quiet!

5 5 1
We needed a break form stressful work and a very hectic environment in London. Somewhere to relax and recharge the batteries completely. At the end of our stay we went down to Ayia Napa so spend a night there.

Penthouse leilighet A9-7, Ønsker oss virkelig tilbake!

5 5 1
Da er snart 2 uker gått, og vi har hatt en fantastisk ferie! Faktisk den beste! Denne stilige, innholdsrike leiligheta ligger i et stille, rent og svært barnevennlig område. Men det aller aller beste er nok den helt fantastiske utsikten fra takterrassen hvor vi kunne se sola gå ned i havet. Vi har også fartet endel. Etter gode tips fra huseier og hyggelig nabolag har vi fått sett så masse fint. Dette er virkelig ekte! Den gode atmosfæren rundt overalt med utrolig hyggelig lokalbefolkning! Vi skulle hatt flere dager! Må også si at servicen fra utleier har vært helt unik hele veien. Vi har hatt feriesupport 24/7 hele ferien. Sitter igjen med en følelse av at utleier har et genuint ønske om at "gjestene" skal ha en fin ferie! Tusen takk for oss! -Gerd og Terje”

Leilighet på bakken A9-3, Positiv overraskelse kick-off.

4 5 1
Flott sted!! Har aldri vært på Nord Kypros tidligere, men dette var en positiv overraskelse for en langhelg i forbindelse med et jobb kickoff. Velutstyrt leilighet, flott stedt, fantastiske mennesker. Det var noe byggevirksomhet (2016) siden stedet er ganske nytt. Flere bassenger, flotte penthouse leiligheter med fantastisk utsikt. Vi bodde bokstavelig talt nesten rett ved stranden. God mat, veldig billig. Meget hyggelig og lett tilgjengelige Magic Bar ved leilighets anlegget. Vi var på en fin båttur med div vannaktiviteter, mange og fine spisesteder i selve byen. Var også på et fantastisk sted ca 25 min unna Cratos hotell, med restauranter og stort kasino. Anbefales, overgikk alle våre forventinger når man tenker hva man fikk for pengene her. Kan trygt anbefales til alle som ønsker seg sol og varme, og masse opplevelser til! Takk!!!”

Penthouse leilighet A9-7, Billig mat, herlig takterrasse.

5 5 1
En langhelg med jobb "kick-off" i godt selskap på et flott sted. Leiligheten er godt utstyrt og kjempefin. Takterrasse til lange varme kvelder, herlig bassengområde for store og små. Her er alt man trenger for en flott ferie. Når solen varmer og Middelhavet glitrer innbydende i nærheten, da tenker en; "Jeg kommer tilbake!”

Leilighet bakkeplan A3-3, Overgikk våre forventninger!

5 5 1
Vi var så heldige at vi fant denne perlen - bodde her en uke, selv om anlegget ikke er helt ferdig er dette et FANTASTISK sted. Leiligheten har en super beliggenhet med nærhet til sjøen, svømmebasseng og Magic Bar hvor vi kunne gå bort på kveldstid hvis vi ikke ønsket å lage middag selv. Nord Kypros overgikk alle våre forventninger, vi kommer gjerne tilbake!”

Penthouse leilighet A9-7, Nord Kypros, WE LIKE !!!

5 5 1
Etter to uker på dette fine stedet er det dessverre slutt for denne gang! Nord Kypros kan virkelig anbefales, vi kjedet oss ikke et sekund. Kyrenia Harbour, båttur, vannsport, hundrevis av restauranter å velge mellom, Bellapais, Famagusta, Salamis (og slik kunne vi fortsatt...), leiligheten var topp. Fullt utstyr for 6 personer, utsikt over sjø og fjell mmmm. Kan anbefales!!”